Burt‘s Bees - A méhektől tanulva

2016. augusztus 17., szerda

Burt‘s Bees - A méhektől tanulva

A Burt’s Bees hosszú múltra tekint vissza, amelyet széles termékpalettája is bizonyít. A cég büszke arra, hogy valami jót tehet az emberekért és a bolygóért egyaránt.

Cégtörténet

A  Burt‘s Bees cég a 80-as években alakult. Minden 1984-ben kezdődött, amikor is Roxanne Quimby művésznő Burt Shavitz méhésztől méhviasz vásárolt, hogy gyertyákat állíthasson elő. Ez alapozta meg a híres natúrkozmetikai cég sikerét. A vállalat a termékfejlesztés során mindig hű ahhoz az elvhez: "Mindig a természet által legjobbat kínált a legjobb a bőrnek." 1991-ben jelent meg a piacon ajakbalzsamjuk, amely ma már kultikuszstátusszal rendelkezik. Ettől kezdve nagy léptekkel haladtak tovább. 1998-ban a cég elkezdte gyártani testápoló termékeit, majd termékeit 1999-ben az Egyesült Államokon kívül is elkezdte árusítani. 2006-ban már összesen 30 új termék jelent meg a piacon. A Burt‘s Bees natúrkozmetikumok ma már kiváló hírnévnek örvendenek.

Egyedülálló filozófia

Burt‘s Bees - fenntarthatóság mindenekelőtt. A vállalat sikere háromszoros: Nem csak a cég, hanem az ember és a természet is profitál. Ehhez különböző területeken, különböző intézkedéseket végeznek. Ilyenek például a vezetés, a társadalmi elkötelezettség, a fenntarthatóság és a természetvédelmi kezdeményezések. "Greater Good" nevű filozófiája egyben üzletmodellként is szolgál.

A termékek

A cég filozófiája a termékekben is visszatükröződik. A Burt‘s Bees megpróbálja összetevőit olyan egyszerűen és természetesen megőrizni, amennyira csak lehetséges. Ezért az új receptúrák gondosan kipróbáltak és kifejlesztettek.

Az összetevők jelenleg átlagosan körülbelül 99%-ban természetes eredetűek. Az egy százalék, ami maradt, főképp tartósítószerek. Ezek helyettesítésre még nem sikerült természetes alternatívát találni. Különösen nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a néhány szintetikus összetevő, amelyeket a termékek tartalmaznak, sem egészségügyi kockázat ne jelentsenek, illetve, hogy állatokon ne legyenek tesztelve. A cél továbbra is: 100% -ban természetes összetevőket tartalmazó termékek előállítása.

Fenntarthatóság

A Burt‘s Bees példát vesz a méhekről és megpróbálja termékeiben csak azokat a természetes összetevőket felhasználni, amelyre valóban szükségünk van. A cég következetesen dolgozik azon, hogy ne termeljen hulladékot. Minden újrahasznosított, valamint elektromos árammá, bio-üzemanyag vagy akár cementté alakított. Egy vízvisszanyerő-rendszer is kialakításra került, amellyel éves szinten 2,6 millió vizet spórolnak meg, valamint az energia-felhasználás 2011-ről 2012-re 21%-kal csökkent.

A társadalmi szerepvállalás is fontos prioritást élvez. A Burt‘s Bees támogatja a cég székhelye környékén található vállaltokat, valamint a a fenntartható projekteket. A dolgozók ingyenes jóga órákon vehetnek részt, valamint aktívan ösztönzik őket arra, hogy valami jót tegyenek bolygónkért.

Ezek az elvek a szállítók kiválasztásánál is visszatükröződnek. Saját magatartási-kódexük van a beszállítókkal kapcsolatban, amely az emberi jogok tiszteletben tartását, a környezet védelmét és a biztonságos munkakörülményeket garantálja.

Fedezze fel most a sokoldalú Burt‘s Bees termékeket.