25 módszer a bőr megnyugtatására

2020. március 23., hétfő

25 módszer a bőr megnyugtatására

Kiszámíthatatlan a bőre? Ma még minden rendben van, holnap viszont kiütések jelennek meg? Tegye Ön is bőrét egészségesebbé és boldogabbá 25 tippünkkel.

  1. Cseréljen tisztítószert!
    Kerülje az irritáló tisztítószereket, az alkoholokat, amelyek kiszárítják a bőrt, valamint az arctörlő kendőket. Cserélje le egy nyugtató, ápoló tisztítószerre, és nézze, ahogy bőre kiegyensúlyozottabbá, tisztábbá és ragyogóbbá válik.
  2. Vissza az alapokhoz.
    Ha problémás a bőre, akkor megpróbál minél többet megtenni a problémával szemben - minden lehetséges eszközt kipróbál. Ez azonban gyakran nem eredményrevezető. Térjen vissza egy egyszerű tisztítóhoz, amellyel hidratálhatja bőrét, amíg meg nem nyugszik.
  3. Aludjon jól!
    Könnyű azt mondani, de a jó alvás nélkülözhetetlen az egészséges bőr számára. Bőrsejtjeink alvás közben kétszer olyan gyorsan javulnak és regenerálódnak, valamint a stressz szint is kordában tartható.
  4. Próbáljon ki alapvető zsírsav-kiegészítőt!
    Az alapvető fontosságú zsírsavak erős gyulladásgátló hatással rendelkeznek, valamint segíthetnek a hormonok kiegyensúlyozásában. Kötelező mindenki számára, aki a tisztátalanságtól, a hormonális pattanásoktól, az ekcémától és hasonlóktól szenved.
  5. Írjon egy naplót!
    Írja le, milyen termékeket használ, mit eszik, mennyi testmozgást végez, és milyen bőrváltozásokat észlel. Ezáltal felismerheti a problémát - lehet, hogy a kiütés összefügg egy étellel?
  6. Ne ijedjen meg a peelingektől!
    Egy gyengéd, rendszeresen alkalmazott peeling támogatja a bőrsejtek megújulását, eltávolítja az elhalt bőrsejteket és szabaddá teszi az utat az egészséges, friss bőr számára.
  7. Nincs több oda-vissza.
    Bőrének időre van szüksége ahhoz, hogy egy új terméket megszokjon. Ha nem merül fel bőrirritáció, akkor kettő-négy hét kell, amíg bőre megszokja az új terméket. Ha nem éri el a kívánt hatást, akkor kipróbálhat valami újat.
  8. Kerülje a szintetikus anyagokat!
    Szintetikus összetevő, például a fenoxi-etanol, ami bőrbetegségeket - ekcéma és kontakt dermatitis - válthat ki, valamint érzékeny bőrhöz vezethet.
  9. ... azonban figyeljen az irritáló természetes összetevőkre is!
    Magas koncentrációban a természetes összetevők - túlzott illóolaj - is irritálhatják a bőrt.
  10. Gyakran cserélje az ágyneműt!
    Különösen a párnahuzatokat kell gyakran cserélni. Így minimalizálhatja a kiütések mennyiségét, mivel a bőr éjszaka kevesebb baktériumnak van kitéve.
  11. Lélegezzen!
    A hatékony stresszkezelés egy tökéletes eszköz az érzékeny bőr kontroll alatt tartásához. Próbáljon ki relaxációs technikákat, figyeljen a légzésére, jógázzon vagy meditáljon - vagy csak sétáljon a természetben rendszeresen! Ez segít!
  12. Rendszeres arcmasszázs.
    Az arcmasszázs segíti a nyirokcsatorna működését, valamint hozzájárul ahhoz, hogy a bőr ragyogó és feszes maradjon - további termékek alkalmazása nélkül. Csak az a fontos, hogy a masszázs gyengéd és ne túl stimuláló legyen.
  13. Tisztítsa telefonját és sminkecsetét!
    Gyakran jelennek meg kiütések az arcán, látszólag ok nélkül? Ennek oka a baktériumok vagy lerakódások lehetnek, amelyek az okostelefonja képernyőjén vagy a sminkecsetén alakulnak ki.
  14. Ne hagyja ki a hidratálást!
    Még a zsíros bőr is hajlamos lehet a kiszáradásra. Használjon rendszeresen egy könnyű hidratáló krémet, amely gyorsan felszívódik. Idővel a bőr kiegyensúlyozottabbá válik.
  15. Kerülje a finomított cukrokat és a tejtermékeket!
    Egyes tanulmányok rámutattak a finomított cukor és a tejtermékek fogyasztása, valamint a gyulladásos bőrbetegségek - pattanások - közötti összefüggésre. Próbálja meg kerülni ezeket a termékeket, vezesse naplójába!
  16. Találja meg a pH-egyensúlyát!
    A bőr érzékeny védő savköpenyének fenntartása fontos az egészséges bőr számára. Próbálja meg ezeket a zavaró termékeket kerülni és írjon fel mindent a naplójába!
  17. Igyon sok folyadékot!
    A test, valamint a bőr csak akkor működik megfelelően, ha elegendő folyadékhoz jut. Ennek legalább napi 1,5 liternek kell lennie.
  18. Figyeljen magára!
    Csináljon valamit, ami minden nap boldoggá teszi. Nem számít, mi az. Lehet egy pihentető fürdő, egy séta a természetben vagy akár egy film. A fontos az, hogy élvezze!
  19. Tekerje le a fűtést!
    A forró levegő kevesebb nedvességet tartalmaz, ezért a bőr gyorsabban kiszárad. Ez nem azt jelenti, hogy hideg helyiségekben üljünk, azonban nem szabad túl melegnek sem lennie.
  20. Álljon ellen a vakarózás késztetésének!
    Tisztátalan vagy viszkető bőr esetén a vakarózás késztetése gyakran nagyon nagy. Azonban ez a lehető legrosszabb megoldás. Az irritált bőr tovább károsodik. Ezáltal szabad utat adva a fertőzéseknek és a gyulladásoknak.
  21. Használjon gyulladásgátló szereket!
    Keressen természetes gyulladásgátlókat, amelyek segítik a bőr egyensúlyának helyreállítását. A természetes gyulladáscsökkentők többsége nyugtató hatással van a bőr számára - két legyet egy csapásra.
  22. Ne legyen bátortalan!
    Rögös út vezet vissza a kiegyensúlyozott, egészséges bőrhöz. Azonban nem szabad elkeserednie. Minden kudarc lehetőséget ad arra, hogy tanuljon belőle. A következő mindig jobb lesz. Nem szabad azt elfelejteni, hogy ez nem a tökéletességről szól - mert az sajnos nem létezik.
  23. Cserélje le tusfürdőjét!
    A hirtelen megjelenő száraz, viszkető bőr a rossz tusfürdő használata miatt lehet. Próbáljon ki többet, biztosan van egy olyan, amely a bőrének tökéletesen megfelel - csak meg kell találnia.
  24. Táplálja bőrét!
    Ne féljen az olajoktól! A megfelelő arcolaj sok tápláló hatóanyagot biztosít a bőre számára, például fontos omega-3 és -6 zsírsavakat. Így ápolja a bőrét, és regenerálja azt.
  25. Kérjen segítséget!
    Bőrproblémák kezelésében kérheti szakértők segítségét. Fontos, hogy megtegye az első lépést, és kérdezzen. Csak így segíthetnek Önnek.